Platforma Eventya este folosită atât de companiile private cât și de organizațiile publice din România și din străinătate, cu scopul marketizării destinației și pentru a facilita experiența turiștilor, punându-le la dispoziție un ghid turistic gratuit, la fața locului. Unul dintre…
200 de artiști, 10 scene, 4 zile de festival desfășurate pe o suprafață de peste 230.000 de metri pătrați și o ocazie extrem de profitabilă pentru turismul românesc Aflat la cea de-a treia ediție, Festivalul UNTOLD a avut loc la…
Orice atracție turistică este un eveniment în sine și o sărbătoare pentru simțuri. Vezi lucruri pe care nu le-ai mai văzut niciodată, auzi o limbă străină desfășurându-se în toată splendoarea ei, intri în contact și vorbești cu oamenii locului, încerci…
Dacă o imagine bună face cât o mie de cuvinte, un video reușit despre o destinație cu potențial turistic te poate entuziasma la fel de mult ca recomandările venite din partea prietenilor. De aceea, am bătut internetul în lung și…
Ionuț Munteanu, într-un interviu pentru Radio Vocea Evanghelie Sibiu, vorbind despre cea mai recentă aplicație mobilă lansată de Eventya: Sibiu by Eventya. Aplicația mobilă “Sibiu by Eventya” este adresată tuturor sibienilor care au nevoie de un instrument simplu, rapid și comod…
Cu o vechime incontestabilă de peste 2000 de ani, Cluj-Napoca este al doilea oraș, ca mărime, din România. Încă din secolul al XV-lea, Cetatea Clujului și-a câștigat recunoașterea europeană. Arhitectura specific europeană și stilul gotic târziu pot fi încă admirate…
Acordul de parteneriat încheiat între Eventya – platforma digitală care a dezvoltat aplicația mobila ClujCityApp și Primăria Cluj-Napoca a fost semnat la sfârșitul lunii februarie a.c (27.02) pe o perioadă de 5 ani de zile. Primăria Cluj-Napoca devine astfel al…
Candidată la titlul de Capitală Culturală Europeană în anul 2021, Timişoara este principalul centru economic, social şi cultural din partea vestică a României. Atestată documentar încă din secolul al XIII-lea, Timişoara are o istorie interesantă, fiind pentru scurt timp capitala…
Data lansării: 1 Decembrie 2014 Obiective atinse: ghid turistic în română și engleză, agenda de evenimente a orașului, ghid de timp liber, acces gratuit pentru operatorii culturali ai orașului, promovarea business-urilor locale, campanii digitale și de print pentru promovare. Timișoara City App: Un proiect pe…
Info Kiosk-urile bazate pe tablete Android de mari dimensiuni sunt o extensie perfectă la materialele convenționale de tip print. Cârțișoara are unul dintre Info Centerele Turistice din județul Sibiu care a implementat un sistem digital de prezentare a Ghidului Turistic…