
Programul România Atractivă, implementat de asocierea Eventya-Terra Building, a obținut o dublă recunoaștere la cea mai prestigioasă competiție de PR din țară, Romanian PR Award. Campania de promovare a platformei a fost desemnată câștigătoare la două categorii cheie: Comunicare în Domeniul Public și Cultură/Artă, confirmând astfel impactul și succesul strategiei de comunicare.
Un proiect care a redefinit promovarea turistică în România

Premiile câștigate vin ca o recunoaștere a eforturilor susținute și a inovării aduse în piața de turism din România. Încă de la început, platforma România Atractivă s-a poziționat ca o soluție inovatoare pentru promovarea obiectivelor culturale mai puțin cunoscute, oferind utilizatorilor o experiență completă și captivantă. Cu peste 5.800 de materiale multimedia realizate (fotografii, videoclipuri, animații 3D, ghiduri audio și tururi virtuale), platforma a devenit un punct de referință în explorarea României autentice.
În primele șase luni de la lansare, România Atractivă a reușit să atragă peste 146.000 de utilizatori, iar campaniile de promovare au generat o expunere totală de peste 80 de milioane de vizualizări. Acest fapt demonstrează că publicul este dornic să descopere locuri inedite și povești autentice despre cultura și patrimoniul țării noastre.
Strategia câștigătoare: o colaborare de succes cu Zaga Brand
Campania de promovare a programului România Atractivă face parte dintr-o amplă strategie de comunicare dezvoltată de Asocierea Terra Building-Eventya, parte dintre activități fiind implementate în colaborare cu agenția Zaga Brand:
Evenimentul de lansare

Momentul în care proiectul România Atractivă a fost lansat public a beneficiat de un eveniment special, organizat la Palatul Ghica Grădișteanu, în București. La eveniment au participat mai mulți reprezentanți ai Ministerului, oficialități, beneficiari ai obiectivelor incluse în proiect, precum și jurnaliști și creatori de conținut.
Info-tripuri cu influenceri
Parteneriatele cu creatorii de conținut de călătorie au adus o vizibilitate crescută platformei, aceștia documentând experiențele și locurile descoperite prin România Atractivă prin 4 infotripuri.

Apariții media
România Atractivă a beneficiat de o promovare în mass-media care a rezultat într-un număr de aproape 1.200 de apariții la TV, radio, presă online & scrisă – știri, articole, materiale de sinteză, apariții tip storytelling, interviuri, apariții live, înregistrând un reach de 12,2M.
Campanii de Digital Ads
Targetarea eficientă a publicului prin reclame digitale bine segmentate a avut un impact semnificativ, atrăgând vizitatori noi pe platformă și sporind interesul pentru obiectivele turistice prezentate.
Nominalizările la categoriile Comunicare în Domeniul Public și Cultură/Artă au reprezentat o validare importantă a calității și relevanței proiectului, iar câștigarea acestor premii este dovada clară a impactului său asupra publicului și a industriei de PR. Astfel, premiile obținute la Romanian PR Award confirmă poziția de lider a platformei România Atractivă în promovarea turismului românesc.